Regeneracja wtrysków i czyszczenie wtryskiwaczy
Nasza firma świadczy usługi w zakresie skupu, sprzedaży, czyszczenia i regeneracji wtryskiwaczy będących głównym elementem wykonawczym systemu common rail.
Zajmujemy się tylko tą wąską dziedziną, aby nasze usługi stały na najwyższym poziomie.
W CERKA SERWIS za przyzwoitą cenę otrzymasz perfekcyjną usługę, z której będziesz na pewno zadowolony.
Naszą ofertę wzbogaciliśmy o usługę demontażu zapieczonych wtryskiwaczy z samochodów z silnikiem 2.0 dCi i 2.0 Cdti. Przy użyciu innych przystawek do prasy możemy wyciągnąć wtryskiwacz z każdego innego auta. Tylko doświadczenie i użycie odpowiednich narzędzi gwarantuje poprawny demontaż bez uszkodzenia pokrywy zaworowej bądź też głowicy. Zdemontujemy nawet najbardziej zapieczony/ skorodowany wtryskiwacz. Usługa obejmuje również demontaż podkładki termicznej, obróbkę powierzchni gniazda głowicy oraz montaż urządzenia. Możliwość dojazdu po auto naszą lawetą w przystępnej cenie. Zapraszamy do zapoznania się z pełną ofertą firmy.
Kiedy warto się do nas zgłosić?
Kontakt będzie z pewnością niezbędny w momencie, w którym zauważą Państwo problemy w pracy silnika, takie jak nierówne funkcjonowanie, obniżenie się mocy czy utrudniony rozruch. Zdecydowanie należy skorzystać z pomocy specjalistów również wtedy, kiedy zapali się specjalna kontrolka
check engine
bądź świec żarowych.
Ważna jest szybka reakcja, po to by zapobiec następstwom wynikającym z postępującej awarii wtryskiwacza.
W trakcie czyszczenia i regeneracji wtrysku niezbędne jest zachowanie czystości. Naszą pracę wykonujemy w specjalnym CleanRoomie, pamiętając o tym, że wiele użytkowanych przez nas urządzeń pomiarowych charakteryzuje się dużą czułością na zmiany temperatury oraz wszelkie zanieczyszczenia. Poniżej mogą Państwo zapoznać się z poszczególnymi czynnościami, które wykonujemy w ramach realizowanych usług. W przypadku pytań lub wątpliwości zachęcamy do kontaktu.
Krok po kroku-czyli jak naprawa wtryskiwaczy wygląda w praktyce:
1. Odbiór przesyłki
2. Wstępne czyszczenie i test na próbniku
3. Sprawdzanie parametrów urządzenia na maszynie Diesel Tech oraz sporządzenie pierwszego protokołu
4. Kontakt telefoniczny z właścicielem (przedstawienie wariantów naprawy)
5. Rozkręcenie wtryskiwacza na części pierwsze
6. Mycie poszczególnych części ultradźwiękami
7. Weryfikacja poszczególnych części pod mikroskopem stereoskopowym, pomiar mikrometryczny
8. Naprawa według technologii producenta, regulacja odbywa się przy użyciu najnowszej 3 fazy naprawy wtryskiwaczy.
9. Test z wydrukiem z najnowszego urządzenia firmy BOSCH EPS 205
10. Zabezpieczenie, zamknięcie hermetyczne, z dołączoną kartą gwarancyjną i wydrukiem, wysyłka kurierem UPS
Modele naprawianych wtryskiwaczy:
Diesel
Pompy wtryskowe BOSCH:
- rotacyjne VE
- rotacyjne VE/EDC
- rzędowe
Pompy wtryskowe LUCAS
Common Rail
Wtryskiwacze BOSCH zastosowane w autach:
- Alfa Romeo- 1.9 / 2.4 JTD
- Audi- 2.7 / 3.0 / 4.2 TDI
- BMW- 1.6 / 1.8 / 2.0 / 2.5 / 3.0 / 3.5 / 4.0 / 5.0 D
- Citroen- 1.4 / 1.6 / 2.0 / 2.8 HDI
- Chrysler- 2.5 / 2.8 CRD
- Fiat- 1.3 / 1.6 / 1.9 / 2.0 / 2.3 / 2.8 JTD Multijet
- Ford- 1.6 TDCI
- Honda- 2.2 CTDI
- Hyundai- 1.5 / 2.0 / 2.5 CRDI
- Kia- 1.6/ 2.0 CRDI
- Land Rover- 2.2 / 2.4 TD4
- Mercedes- 1.7/1.8/2.1/2.2/2.7/3.0/4.0 CDI
- Opel- 1.3/1.7/1.9/2.0/2.3 CDTI
- Peugeot- 1.4/1.6/2.0 HDI
- Renault- 1.9/2.0/2.2/2.5/3.0 DCI
- Saab- 1.9 TiD
- Suzuki-2.0 HDI
- Toyota -1.4 D4D
- Volvo- 2.4D
- Volkswagen- 2.0/3.0 TDI
Części DELPHI zastosowane w autach:
- Ford 2.0/ 2.2 / 2.4 TDCI
- Nissan 1.5 DCI
- Peugeot 2.0 HDI
- Renault 1.5 DCI
Części DENSO zastosowane w autach:
- Ford 2.2 TDCI
- Mazda 2.0 CTID
- Nissan 2.2 / 2.5 DCI
- Opel 3.0 DCI
- Peugeot 2.2 HDI
- Renault 3.0 DCI
- Saab 3.0 TID
- Toyota 2.0/ 2.2/ D4D
Części SIEMENS/CONTINENTAL zastosowane w autach:
- Audi 1.6/2.0 TDI
- Ford 1.6/1.8 TDCI
- Peugeot 1.4/1.6/2.0 HDI
- Renault 1.5 DCI
Pompowtryskiwacze:
Grupa Volkwagena 1.9 TDI
Zobacz więcej informacji
Common Rail Kotlewski Serwis Mateusz Kotlewski, ul. Bagieniecka 17, 89-520 Gostycyn, Tel. 792 388 972, Email: mateusz@cerka.pl