Regeneracja wtrysków i czyszczenie wtryskiwaczy
Nasza firma świadczy usługi w zakresie skupu, sprzedaży, czyszczenia i regeneracji wtryskiwaczy będących głównym elementem wykonawczym systemu common rail.
Zajmujemy się tylko tą wąską dziedziną, aby nasze usługi stały na najwyższym poziomie.
W CERKA SERWIS za przyzwoitą cenę otrzymasz perfekcyjną usługę, z której będziesz na pewno zadowolony.
Naszą ofertę wzbogaciliśmy o usługę demontażu zapieczonych wtryskiwaczy z samochodów z silnikiem 2.0 dCi i 2.0 Cdti. Przy użyciu innych przystawek do prasy możemy wyciągnąć wtryskiwacz z każdego innego auta. Tylko doświadczenie i użycie odpowiednich narzędzi gwarantuje poprawny demontaż bez uszkodzenia pokrywy zaworowej bądź też głowicy. Zdemontujemy nawet najbardziej zapieczony/ skorodowany wtryskiwacz. Usługa obejmuje również demontaż podkładki termicznej, obróbkę powierzchni gniazda głowicy oraz montaż urządzenia. Możliwość dojazdu po auto naszą lawetą w przystępnej cenie. Zapraszamy do zapoznania się z pełną ofertą firmy.
Kiedy warto się do nas zgłosić?
Kontakt będzie z pewnością niezbędny w momencie, w którym zauważą Państwo problemy w pracy silnika, takie jak nierówne funkcjonowanie, obniżenie się mocy czy utrudniony rozruch. Zdecydowanie należy skorzystać z pomocy specjalistów również wtedy, kiedy zapali się specjalna kontrolka check engine bądź świec żarowych.
Ważna jest szybka reakcja, po to by zapobiec następstwom wynikającym z postępującej awarii wtryskiwacza.
W trakcie czyszczenia i regeneracji wtrysku niezbędne jest zachowanie czystości. Naszą pracę wykonujemy w specjalnym CleanRoomie, pamiętając o tym, że wiele użytkowanych przez nas urządzeń pomiarowych charakteryzuje się dużą czułością na zmiany temperatury oraz wszelkie zanieczyszczenia. Poniżej mogą Państwo zapoznać się z poszczególnymi czynnościami, które wykonujemy w ramach realizowanych usług. W przypadku pytań lub wątpliwości zachęcamy do kontaktu.
Krok po kroku-czyli jak naprawa wtryskiwaczy wygląda w praktyce:
- Odbiór przesyłki
- Wstępne czyszczenie i test na próbniku
- Sprawdzanie parametrów urządzenia na maszynie Diesel Tech oraz sporządzenie pierwszego protokołu
- Kontakt telefoniczny z właścicielem (przedstawienie wariantów naprawy)
- Rozkręcenie wtryskiwacza na części pierwsze
- Mycie poszczególnych części ultradźwiękami
- Weryfikacja poszczególnych części pod mikroskopem stereoskopowym, pomiar mikrometryczny
- Naprawa według technologii producenta, regulacja odbywa się przy użyciu najnowszej 3 fazy naprawy wtryskiwaczy.
- Test z wydrukiem z najnowszego urządzenia firmy BOSCH EPS 205
- Zabezpieczenie, zamknięcie hermetyczne, z dołączoną kartą gwarancyjną i wydrukiem, wysyłka kurierem UPS
Modele naprawianych wtryskiwaczy:
Diesel
Pompy wtryskowe BOSCH:
- rotacyjne VE
- rotacyjne VE/EDC
- rzędowe
Pompy wtryskowe LUCAS
Common Rail
Wtryskiwacze BOSCH zastosowane w autach:
- Alfa Romeo- 1.9 / 2.4 JTD
- Audi- 2.7 / 3.0 / 4.2 TDI
- BMW- 1.6 / 1.8 / 2.0 / 2.5 / 3.0 / 3.5 / 4.0 / 5.0 D
- Citroen- 1.4 / 1.6 / 2.0 / 2.8 HDI
- Chrysler- 2.5 / 2.8 CRD
- Fiat- 1.3 / 1.6 / 1.9 / 2.0 / 2.3 / 2.8 JTD Multijet
- Ford- 1.6 TDCI
- Honda- 2.2 CTDI
- Hyundai- 1.5 / 2.0 / 2.5 CRDI
- Kia- 1.6/ 2.0 CRDI
- Land Rover- 2.2 / 2.4 TD4
- Mercedes- 1.7/1.8/2.1/2.2/2.7/3.0/4.0 CDI
- Opel- 1.3/1.7/1.9/2.0/2.3 CDTI
- Peugeot- 1.4/1.6/2.0 HDI
- Renault- 1.9/2.0/2.2/2.5/3.0 DCI
- Saab- 1.9 TiD
- Suzuki-2.0 HDI
- Toyota -1.4 D4D
- Volvo- 2.4D
- Volkswagen- 2.0/3.0 TDI
Części DELPHI zastosowane w autach:
- Ford 2.0/ 2.2 / 2.4 TDCI
- Nissan 1.5 DCI
- Peugeot 2.0 HDI
- Renault 1.5 DCI
Części DENSO zastosowane w autach:
- Ford 2.2 TDCI
- Mazda 2.0 CTID
- Nissan 2.2 / 2.5 DCI
- Opel 3.0 DCI
- Peugeot 2.2 HDI
- Renault 3.0 DCI
- Saab 3.0 TID
- Toyota 2.0/ 2.2/ D4D
Części SIEMENS/CONTINENTAL zastosowane w autach:
- Audi 1.6/2.0 TDI
- Ford 1.6/1.8 TDCI
- Peugeot 1.4/1.6/2.0 HDI
- Renault 1.5 DCI
Pompowtryskiwacze:
Grupa Volkwagena 1.9 TDI